Nederlands bedrijfsleven helpt Indonesië met aanpak eenmalige wegwerpverpakkingen
Staatssecretaris Dijksma van Infrastructuur en Milieu, VNO-NCW en Friesland Campina hebben afspraken gemaakt met de Indonesische Kamer van Koophandel en het bedrijfsleven om het gebruik van eenmalige wegwerpverpakkingen van bijvoorbeeld noodles, chocola of koffie aan te pakken. Deze zogenoemde single use packages leiden tot nog meer zwerfvuil op straat en in zee (plastic soep). Een […]
... lees meer

