Partner worden van Online Kenniscentrum Duurzaam ondernemen

Sinds mei 2000 is deze website actief als het ‘Online Kenniscentrum Duurzaam ondernemen’, www.duurzaam-ondernemen.nl Het is daarmee de oudste en meest complete webportal op het gebied van MVO / duurzaamheid en bedrijfsleven. De website kent een brede bekendheid en wordt zeer frequent bezocht (60.000+ bezoekers/maand). Bezoekers hebben gratis en onbeperkt toegang tot alle 24.000+ gepubliceerde artikelen. Lees het persbericht over het 20-jarig bestaan (8 mei 2020) met mooie quotes van onder meer de duurzame prominenten Ruud Koornstra en Maurits Groen.

In 2023 is de website voor de zesde achtereenvolgende keer genomineerd voor de ‘Website van het Jaar’ verkiezing in de categorie duurzaamheid.

Van der Molen E.I.S. is eigenaar van deze webportal, naast ook enkele andere webportals op het gebied van duurzaamheid.

Wij nodigen u graag uit om als bedrijf/organisatie ‘partner’ te worden van deze website. U draagt daarmee dan bij aan het mogelijk maken van deze website in de toekomst. Maar bovenal verkrijgt u hiermee een groot bereik voor uw duurzaamheidsnieuws! Het is het ideale platform voor uw contentmarketing en de portal heeft een hoge ‘domein autoriteit’ (de hoogste onder de nieuwssites op het gebied van duurzaamheid), goed voor de SEO! Ook voor sustainability adviesburo’s heel aantrekkelijk!

Op 6 februari 2023 werd de mijlpaal van 100 partners bereikt! Een overzicht van de huidige partners:

Wat houdt het partnerschap in?

  • plaatsing logo organisatie op hoofdpagina en in de wekelijkse e-mail nieuwsbrief (5.500+ abonnees) en in alle themanieuwsbrieven
  • plaatsing logo op relevante themapagina (zie bijvoorbeeld Themapagina Circulaire Economie) en de daaraan gekoppelde wekelijkse thema-nieuwsbrief (met 1.000-2.000+ abonnees)
  • plaatsing van relevante pers-/nieuwsberichten vanuit de organisatie
  • plaatsing van relevante events vanuit de organisatie
  • plaatsing van relevante vacatures vanuit de organisatie
  • plaatsing van relevante columns/interviews van de organisatie
  • ‘eigen’ partnerpagina met algemene beschrijving organisatie (en relatie met MVO) en meest recente recente nieuwsberichten en columns en komende events vanuit de organisatie (Zie voorbeeld DS Smith).
  • bij nieuwsberichten en blogs van een partner wordt logo getoond met link naar de partnerpagina
  • verspreiding van nieuwsberichten en columns/interviews in de e-mail nieuwsbrief (incl. themanieuwsbrieven) en social media (Linkedin (waaronder diverse discussiegroepen zoals de groep ‘MVO-/duurzaamheidsprofessionals‘ met 29.000+ leden) en eventueel Facebook en Twitter).
  • zo mogelijk plaatsing van nieuwsberichten en columns/interviews op de LinkedIn company page van de portal met 26.000+ volgers

 

 

 

 

 

 

 

 

 

voorbeelden van succesvolle veelbekeken LinkedIn posts over een nieuwsbericht

Meer informatie?

Heeft u interesse en wilt u meer weten (kosten e.d.) vul dan onderstaand formulier in en u hoort spoedig van ons! Ook kunt u hier een online afspraak maken om de mogelijkheden en kosten van een partnerschap door te spreken!

Download onze algemene voorwaarden (pdf)