Kamerbrief over energie-efficientie in de industrie
Minister Kamp (EZ) heeft aan de Tweede Kamer een brief gestuurd over de aanpassing van het convenant met de energie-intensieve industrie (MEE convenant). Ook meldt hij de voortgang van de afspraken uit het Energieakkoord over energie-efficientie in de industrie. Eenzelfde brief is ook aan de Eerste Kamer gestuurd. Download “Kamerbrief over energie-efficientie in de industrie”
... lees meer

