Nieuws

HEINEKEN actualiseert duurzaamheidsstrategie Brew a Better World

RCC: Albert Heijn misleidt consument met ‘duurzame’ zuivelclaims

Faillissement van circulaire bedrijf Peelpioneers uitgesproken

Hoge gehaltes van de ‘forever chemical’ TFA in pepernoten en alledaagse...

Sint blij want eerlijke chocolade in opmars: Jumbo doet ook mee,...

Jumbo zet volgende stap naar leefbaar inkomen voor cacaoboeren van huismerkproducten

Horecava Trendreport 2026: betaalbare luxe en duurzaamheid transformeren de horeca

De genonimeerden voor de Horecava Sustainability Award 2026 zijn bekend!

Toekomstacademie Groen Kapitaal voor groene initiatieven van start

Nieuwe landelijke campagne Wissel ‘ns Wat! neemt het stokje over van...

Koe in de kamer: de ‘klimaatmisdaad’ van Big Meat

Rabobank, Lely en HortiTech starten circulaire proef
Columns en interviews
Geert Kranendonk (Mayoneur): ‘Hoe Horecava de groei van duurzame ondernemingen versnelt:...
Randy Ramli (2Impact): ‘SBTi FLAG: hoe de food- en agrisector landemissies...
Jacques Buith (Flynth): ‘Verduurzaming landbouw is noodzakelijk, onvermijdelijk én haalbaar’

