Alvero Kantoormeubelverhuur is in 2025 weer wat duurzamer geworden
Alvero Kantoormeubelverhuur heeft haar tweede duurzaamheidsverslag gepubliceerd. Onder de titel Hoe wij meubilair, mensen en de keten maximaal benutten laat de kantoormeubelverhuurder zien hoe duurzaamheid niet wordt benaderd als een apart project, maar als een manier van werken. “Bij Alvero geloven we in gebruik als uitgangspunt. Wat in gebruik blijft, behoudt waarde. Die gedachte passen […]
... lees meer












