Wanneer je CO2-reductiedoelstellingen opstelt volgens het SBTi (Science Based Target initiative) laat je zien dat je je klimaatdoelstellingen serieus neemt en mee wil werken aan het akkoord van Parijs: de opwarming van de aarde beperken tot maximaal 1,5 graden Celsius.
Doelstellingen volgens SBTi worden steeds vaker als norm genomen en er zijn al veel bedrijven die hun doelstellingen op deze manier presenteren.
Ook afnemers vragen ernaar: grote retailers zoals Ahold-Delhaize (AH), Aldi, Jumbo en Lidl vragen hun leveranciers ambitieuze CO2-reductiedoelstellingen te stellen volgens het SBTi standaard. Ook partners van BOL en afnemers van bedrijven als Abbott, Philips en AstraZeneca krijgen hiermee te maken.
Tijdens een webinar van KWA Bedrijfsadviseurs wordt ingegaan op SBTi.
Waarom kiezen voor SBTi?
- Wordt/blijf prefered supplier
- Werk aan je eigen toekomstbestendigheid
- Laat zien dat je klimaat belangrijk vindt
- Toegang tot kapitaal en investeringen
- Blijf in compliance
Wat het SBTi van je vraagt, wat de stappen zijn en hoe je dit aanpakt in de praktijk wordt besproken in dit webinar.
Kosten
Voor dit webinar wordt geen bijdrage in rekening gebracht.
Klik hier voor onze annuleringsvoorwaarden.
Aanmelden
Je meldt je aan via het formulier. Na ontvangst van je aanmelding, krijg je een bevestiging. Een week van te voren ontvang je de link waarmee je kan deelnemen aan het webinar. Het webinar wordt gegeven onder voorbehoud van voldoende deelnemers.

