SodaStream, ’s werelds grootste bruiswatermerk, lanceert begin maart een nieuwe campagne: ‘Push for Better’. De campagne is ontwikkeld door Brand Articulations uit Amsterdam.

Met de nieuwe campagne wil Sodastream haar positie in de Nederlandse markt verder versterken. Het merk speelt in op de trend om thuis zelf bruisende, smaakvolle drankjes te maken en op de groeiende bewustwording omtrent duurzaamheid en gezondheid.

“Met deze campagne positioneert Sodastream zich als een sterk, relevant merk”, aldus Susan Houben, Head of Marketing and Consumer Centricity bij SodaStream Nederland. ‘Push for Better’ betekent dat  consumenten niet alleen betere keuzes maken voor zichzelf, maar ook voor de planeet. Met één simpele druk op de knop kunnen consumenten thuis hun favoriete bruisende drankjes maken én een verschil maken door het gebruik van plastic flessen voor eenmalig gebruik terug te dringen.”

“Het was een unieke kans om een fris strategisch en creatief perspectief te brengen aan dit iconische merk,” zegt Boyd Coyner, oprichter van Brand Articulations. “Vooral omdat dit de eerste campagne is van Sodastream die specifiek voor de Nederlandse markt is gemaakt. We hopen het bewustzijn te vergroten voor de transformerende krachten van dit innovatieve en gezonde merk.”

SodaStream lanceert de nieuwe campagne begin maart, op TV, sociale media en andere digitale platformen.

Over SodaStream

SodaStream, een dochteronderneming van PepsiCo, is ’s werelds grootste merk voor bruisend water. SodaStream is wereldwijd actief in meer dan 47 landen en stelt consumenten in staat om met één druk op de knop perfecte, persoonlijke bruisende drankjes te creëren. Door zijn gebruikers in staat te stellen betere keuzes te maken voor zichzelf en de planeet zorgt SodaStream voor een revolutie in de drankenindustrie en verandert de manier waarop de wereld drinkt. Ga voor meer informatie over SodaStream naar www.sodastream.nl. In Nederland is SodaStream onder andere verkrijgbaar bij AH, Bol.com, Coolblue, MediaMarkt, HEMA en Blokker.