Columns / interviews

Frank van Ee (Alfa): ‘Langetermijnwaardecreatie wordt de norm’

We hebben er geruime tijd op moeten wachten: vanaf 2024 krijgt verduurzaming een extra impuls vanuit ...

Kirsten Kossen (ASN Bank): ‘Wetgeving leefbaar loon kledingssector is...

Hoe voel je je over de kleding die je draagt vandaag? Je lievelingsoutfit misschien, of juist iets wa...

Winston Gerschtanowitz: reactie op Quote onderzoek EarthToday 

Ik wil jullie na alle media-aandacht ook graag meenemen in ons verhaal en uitleggen hoe we met door t...

Ondernemers achter kledingmerk Neena willen met passie voor mode...

The Greener Challenge; Een campagne die het start-up kledingmerk Neena heeft opgezet om meer bewusthe...

Impact Radio met Remco Neumann (Port of Rotterdam): ‘Een...

Glenn van der Burg ging tijdens Impact Radio in gesprek met Remco Neumann, Programma Manager Corporat...

Fieke de Haan (Vanderlande): ‘Shaping a sustainable future. Together’

Vanderlande believes that sustainability is everyone’s business, and that’s why they are empoweri...

Sophia Kleesattel (Dataflex): ‘Vooruitgang boeken bij circulariteit begint met...

Als stap naar ons einddoel om volledig circulair te worden, hebben we bij Dataflex (fabrikant van erg...

De Duurzame Podcast met Mitchell van Dooijeweerd: ‘Hoe bouw...

In deze aflevering van ‘De Duurzame Podcast’ interviewen Nick van Moerkerk en Thijs Lindhout (De ...

Ineke Vlot (SMK): ‘Duurzame producten de norm in Europa:...

De Europese Commissie heeft op 30 maart jl. het ‘Sustainable Products Initiative’[1] gepubliceerd...

Geerke Versteeg (PHI Factory): ‘Maatschappelijk verantwoord inkopen: tussen droom...

Bij maatschappelijk verantwoord inkopen blijkt er geen gebrek aan actieplannen. Het uitvoeren van de ...

Dick Hordijk (Agrifirm): ‘Consumenten en boeren moeten als één...

De huidige voedselketen is niet in staat om de verwachte wereldbevolking van 10 miljard mensen over t...

Dirk Mulder (ING): ‘Verkoop van tweedehands kleding via platformen...

Het kopen van tweedehands kleding is erg in opkomst. Met name bij jongeren die het belangrijk vinden ...