Duurzame voedingsmerk Holie wint Oranje Handelsmissiefonds 2020 

Bron
Holie

Het duurzame voedingsmerk Holie is uitgeroepen tot een van de 10 winnaars van het Oranje Handelsmissiefonds 2020. In tijden waarin hulp meer gewenst is dan ooit, krijgt Holie een jaar lang ondersteuning bij het realiseren van zijn exportambities. De winnaars zijn gekozen uit ruim 200 inschrijvingen en geselecteerd op criteria zoals duurzaamheid, innovatie en de motivatie om te starten of uit te breiden in het buitenland. 

Hulp bij internationaal zakendoen

Het Oranje Handelsmissiefonds is een initiatief van evofenedex, EY, ING, MKB-Nederland en het Ministerie van Buitenlandse Zaken in samenwerking met de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland. Deze partners helpen voor het zevende jaar op rij tien mkb-bedrijven met het uitbreiden van hun buitenlandse netwerk door hun ervaring en kennis op het gebied van internationaal zakendoen. 

In de voetsporen van Tony Chocolonely en Dopper

Het fonds heeft al meer dan 70 ondernemers ondersteund met een persoonlijk programma om voet aan de grond te krijgen in een gekozen exportland. Met de winst treedt Holie in de voetsporen van Nederlandse impact-bedrijven als Tony Chocolonely en Dopper. Beiden wonnen respectievelijk in 2015 en 2016 – en hebben sindsdien een stevige internationale groei ingezet. 

Valentijn van Santvoort, co-founder Holie: “Met de winst hopen we onze internationale groei te versnellen ten behoeve van nog meer positieve impact op mens én planeet in Europa. We zijn klaar voor de volgende stap en hebben er zin in!” 

Zie hier voor een overzicht van de 10 winnaars.

 

Share Button