Bedrijven met een grote emotionele connectie scoren op alle fronten beter

In de huidige digitale economie eisen mensen organisaties die eerlijk, transparant en duurzaam ondernemen. Dat geldt niet alleen voor de klanten, maar ook voor de mensen die er werken. Daarmee is feel good niet een zaak van de HR- of marketingafdeling alleen, het gaat dwars door het hele bedrijf heen, het is een integrale visie op bedrijfsvoering. Met het nieuwe boek De Feel Good-factor propageert Esther Sluijs dat we de ‘Feel Good-factor’ moeten zien als een nieuw KPI die aangeeft hoe succesvol een bedrijf is.

Bedrijven met een grote emotionele connectie scoren op alle fronten beter: meer winst, innovatiever, duurzamer en een hogere betrokkenheidsscore bij klanten en medewerkers. Dit boek neemt emotie als uitgangspunt voor business succes én waarde creatie. Voor iedereen die het aandurft contact te leggen met zijn eigen emoties en de emoties van anderen.

“De Feel Good-factor brengt een aantal belangrijke onderwerpen voor organisaties in de 21e eeuw bij elkaar: Purpose, cultuur, marketing en medewerkers. Overal ligt emotie aan ten grondslag. Heel verhelderend in deze tijd waarin emotie zo lijkt weggestopt!”  Saskia Nijs – onderzoeker VU en columnist Financieel Dagblad.

Bestel het boek online:

managementboekbolcombestel

 

Share Button