Partnernieuws Heldergroen

Heldergroen creëert positieve beweging voor jouw merk.

Al 15 jaar maken wij grote merken groen en groene merken groot. Met merkstrategie, identiteit en campagnes maken wij jouw merk relevant in de wereld van morgen. True princing, circulaire economie, energietransitie, duurzaamheid, fair trade, Bcorp? Welke beweging wil jij starten?

HOE STARTEN WE MET SAMEN WERKEN?

We starten samen met de Ideale Wereld-sessie (ook online beschikbaar). Daarmee leren we elkaar goed kennen, halen we inzichten op en creëren we intern draagvlak. Dit gebruiken we als fundament voor het bouwen van jouw merk en campagne Als er iets is dat we de afgelopen 15 jaar hebben geleerd, is het hoe je van ‘doing good’ een business case maakt.

We werken onder andere voor Triodos Bank, Seepje, DSM, TNO, Sympany, Circle Economy, Blue City, Kuyichi, Koninklijke Ahrend, Fair Food, Marie-Stella-Maris en Dopper.

Passen we ook bij jouw merk? Neem contact op of bel voor een verhelderend gesprek 023 8200 250

 

Website

Heldergroen.nl


Actueel nieuws

Webinar Hoe bouw je met content aan een duurzaam merk?

Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic “Hoe bouw je met content aan een duurzaam merk" door Stephan van Velthoven, Robert Schueler en Marjolein Doets. BOUWEN AAN BETEKENISVOLLE MERKEN EN IMPACT REALISEREN ...

Lees meer

Sander Veenendaal (Heldergroen): De 5 grote trends voor merken

Welke vijf metatrends gaan merken de komende jaren steeds meer raken? De meeste merken, merken nog niet dat deze trends nu al aan de gang zijn. Tijd om wakker te worden! Trends en tendensen die alle ...

Lees meer

Seepje wint Red Dot Award voor gerecyclede wasmiddelverpakking

Natuurlijk was- en reinigingsmerk Seepje heeft een Red Dot Award in de categorie Packaging Design gewonnen voor hun verpakkingsontwerp. De jury van de internationale en toonaangevende wedstrijd beoordeelde dit jaar 8.600 aanmeldingen. De uitstraling, kwaliteit en creativiteit van de ...

Lees meer

 

Meer nieuws vanuit Heldergroen