Duurzaam ondernemen moet de norm worden. Maar duurzaamheid is zo langzamerhand uitgegroeid tot een containerbegrip. Er is inmiddels een groot aanbod aan kennis en prachtige initiatieven. Maar bedrijven die met duurzaamheid aan de slag willen of hoger op de duurzame ladder willen komen, zien door de bomen vaak het bos niet meer. Om het enorme aanbod aan producten en diensten te verbinden is het platform TGTHR (lees: together) opgericht. Een overzichtelijke centrale hub waar kennis, expertise en inspirerende content op het gebied van duurzaam ondernemen samenkomen. Met één duidelijke rode draad: alles heeft een sterk hands-on karakter.

Op www.tgthr.nl worden kennis, tools en ervaringen uitgewisseld en wordt zaken gedaan. Want ook dat is TGTHR: duurzaam, maar zonder de zakelijke kant uit het oog te verliezen. ‘Samen’ is daarbij het toverwoord, want TGTHR is een uniek open platform waaraan iedereen kan bijdragen.

De communicatie van TGHTR verloopt via de website, een magazine, nieuwsbrieven, social media, evenementen en trainingen.

TGTHR werd gelanceerd tijdens het Nieuwjaarsevent van partner MVO Nederland. Duurzaamheidsexpert en hoofdredacteur Lars Moratis reikte het eerste exemplaar van het TGTHR magazine uit aan Willem Lageweg, directeur van MVO Nederland.

Op www.tgthr.nl kun je je aanmelden en ontdekken wat TGTHR voor jou kan betekenen. Daar is het ­magazine trouwens ook  ̶  tijdelijk gratis  ̶  digitaal te lezen.

Royal HaskoningDHV is één van de partners van TGTHR. Leading professional Rob van Tilburg is redactielid. TGTHR werkt samen met Het Online Kenniscentrum Duurzaam Ondernemen voor het overnemen van relevant actueel nieuws.